poniedziałek, 28 lipca 2014

♥ Haul ♥

Hei!
Tak jak obiecałam dodaje post w którym pokaże wam co sobie kupiłam! I jeszcze jedno, nie byłam w Dolinie Charlotty... Może będę jechała w następnym tygodniu :) Więc może zaczynajmy :D
Pierwszą rzeczą którą kupiłam jej tonik do skóry :
Mój aktualny się skończył, a chciałam spróbować nowego. Nie mogę wam polecić bo go jeszcze nie używałam, podobno jest dobry, ale wada taka, że jest nie za tani.
Następną rzeczą, którą kupiłam są krótkie spodenki:
Nie wiem jak wam ale mi się one bardzo podobają! Dałam za nie 35 zł. Teraz już rzeczy bardziej na jesień:
Szara bluza. Bardzo mi się spodobała. Dałam za nią 40 zł. Teraz dresy z napisem IBIZA:
Jak je zobaczyłam od razu wiedziałam, że je chcę! Dałam za nie 60zł.
Te buty kupiłam do szkoły :) Bardzo mi się spodobały! Dałam za nie 35 zł.
Te trampki kupiłam na szybko ! :D Bo potrzebowałam butów.. Ale uważam że są ładne :)
Dałam za nie chyba 30zł. To na tyle z rzeczy, które kupiłam :) Mam nadzieję, że post się podobał. Zapraszam do komentowania i obserwowania!

1 komentarz:

  1. Super ! Zapraszam do mnie :)
    http://i-am-queen-of-darkness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)