sobota, 2 sierpnia 2014

♥ Moje ulubione słodycze ♥

Hei!
Wpadłam na pomysł by zrobić post o moich ulubionych słodyczach :3 Mam nadzieję, że to dobry pomysł! Od razu wam mówię, że ja jem baaaardzo dużo słodyczy! Pierwsze z moich ulubionych słodyczy są gumy rozpuszczalne FRITT. Moje ulubione smaki to wiśnia i truskawka :3
Następnym moim ulubieńcem jest żelkowe spaghetti:
Trzecim ulubieńcem jest Nutella :3
Kto jej nie lubi? Następna jest czekolada Milka :

To na tyle z ulubieńców :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania!

2 komentarze:

  1. czekoladę wolę mleczną goplanę ;)
    milka przesłodzona, natomiast podzielam miłość do gum rozpuszczalnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam tę czekoladę: https://swojskapiwniczka.pl/pl/p/Bezglutenowa-Czekolada-Biala-bez-cukru-z-jagodami-Goji-goji-75g-Torras-/1220

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)