wtorek, 8 lipca 2014

♥ Moje sekrety ♥

Heii!
U mnie taki upał! Nie da się wytrzymać na dworze. Dlatego znalazłam sobie zajęcie. Pomyślałam, że mogłabym nagrać filmik. Wyciągam kamerę, patrze a ona zepsuta. Bardzoo się zdenerwowałam. Ale nie chciałam się poddać więc nagrałam jakiś dziwnym programem, który ma straszną grafikę! Ale dobra przynajmniej jest co nie? I mam do was takie pytanie. Czy chcielibyście że bym nagrywała filmy na YouTube? Bo tak ostatnio sobie pomyślałam, że to może być dobry pomysł. Myślę, że na pewno nie chce wam się tego czytać wolelibyście słuchać prawda? Napiszcie w komentarzu :)
A teraz obejrzyjcie film. Od razu mówię, że tak wiem mam okropne pismo !
Zapraszam na mojego:
Facebooka: https://www.facebook.com/pages/AgnessAgness/1496388333931041?ref_type=bookmark
Aska: http://ask.fm/AgnessAgne
Jeśli się podobało zaobserwujcie i zapraszam ponownie! :)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)