sobota, 19 lipca 2014

♥ I am a night owl and not ashamed! :) ♥

Hei!
Za niedługo będzie 1.00 , a ja nadal nie śpię i nie będę spała tak może do 3.00!
Moim rekordem jest pójście spać o 4.00... Były wakacje i nie musiałam rano wstawać.
Piszę do was bo mam małą przerwę od mojego nocnego seansu serialu "El internado" , o którym wspomniałam w wcześniejszym  poście. Robiłam akurat sobie herbatkę !
Przez tą ciemność zdjęcie wyszło fatalnie...Ale herbatka dobra ^.^ Hihi!
Ehh dlaczego urodziłam się nocnym Markiem! Szczerze wam powiem , że teraz jak to piszę zapomniałam o czym mam napisać! Chciałabym , żeby ten post wam się podobał.. I mam pytanie do was.. Czy mam założyć YouTuba? Jeśli tak napiszcie! Teraz druga sprawa.. Chcę koszulkę z numerem 10 czyli Messiego! Jak ja o tym marzę a jej nie dostanę... Pewnie nie ciekawi was moja depresja.... Jak oglądnę kilka odcinków serialu napiszę wam post o moich marzeniach! Trochę tego będzie ale na pierwszych miejscach będzie wszystko o Messim pewnie... Dobra, a teraz trzecia sprawa.. Chciałabym trochę się dowiedzieć o was! Dlaczego ma być ciągle o mnie? Chciałabym zobaczyć kto czyta mojego bloga, dowiedzieć się więcej! Więc jeśli chcecie możecie napisać do mnie w komentarzu, w wiadomości, a nawet możecie wysłać list lub paczkę! Będzie mi wtedy bardzo miło! :) Jeśli chcecie uzyskać adres. itd zgłoście się do mnie na facebooka KLIK! Napiszcie do mnie w wiadomości :) Była bym bardzo zadowolona z listu lub paczki bo nigdy jeszcze nie otrzymałam takiej miłej niespodzianki, a uwielbiam czytać listy np. które mieliśmy napisać w szkolę i koleżanka mi dała.. Ah! Jak ja lubię to czytać! Więc mam nadzieję, że mi coś o sobie napiszecie :)
Jeszcze raz przypinam o FB! ;) KLIK!
Komentujcie i obserwujcie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)