poniedziałek, 7 lipca 2014

♥ My Town ♥

Heii!
W dzisiejszym poście chciałam wam powiedzieć trochę o moim mieście. Szczerze to wielka dziura.  A jest to Darłowo. Bardzo mała miejscowość, ale nie jest tak , że jej nie lubię. Największą atrakcją raczej jest Darłówko. Idzie się do niego z Darłowa 30minut. Jest tam plaża, są hotele i baseny. W wakacje przyjeżdża Wesołe miasteczko, na którym nawet dzisiaj byłam! Gdy zeszłam z atrakcji zaczęło padać a bardziej lać. Była straszna ulewa! Nadal mam mokre włosy. Wczoraj jak poszłam się przejść zobaczyłam na rynku jakiś koncert. Ludzie śpiewali i  w ogóle. Tak to wyglądało :
Nie mam co tu opowiadać o moim mieście. Raz się dobrze złożyło bo 1 dzień przed moimi urodzinami grało u nas Afromental! Cieszyłam się bo ich wtedy bardzo lubiłam, teraz już mnie tak nie fascynują. To chyba na tyle. Mam nadzieję że post się podobał :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania! :)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)