czwartek, 17 lipca 2014

♥ Holidays ♥

Heii! Dawno mnie tutaj nie było. Nie miałam za dużo czasu bo wiecie są wakacje! W dzisiejszym poście dowiecie się jeszcze więcej o mnie! Zaczynajmy :

1. Kocham Hiszpanie i Argentynę. Już jako 4 letnie dziecko mówiłam, że się wyprowadzę do Hiszpanii lub Argentyny!

2. Można się było spodziewać tego, że uczę się hiszpańskiego, sama się uczę tak po 4 godziny dziennie lub więcej ;)
3. Zgadnijcie teraz kto jest moim ulubionym piłkarzem... Tak to Leo Messi! Kooocham go!

 4.Uwielbiam Hiszpańskie seriale! Są świetne! Jednym z nich jest El internado.Fabuła serialu skupia się na losach kilku nastolatków uczęszczających do elitarnej szkoły z internatem - Laguna Negra. Młodzież ma zakaz opuszczania szkolnych murów, które otoczone są lasem. Właśnie tam, wśród mrocznej ciszy i gęsto porośniętych drzew, jeden z wykładowców - Alfonso Ceballos - odkrywa tajemnicę zagrażającą jego życiu i każdego, kto się o niej dowie. Chce on bowiem dowieść, że przed wieloma laty, gdy na miejscu szkoły stał sierociniec, zostało tam zamordowanych kilkoro uczniów. Nauczyciel informuje o tym Carolinę, Victorię, Ivana, Roque i Cayetano, którzy w późniejszych odcinkach starają się dowiedzieć, co stało się kilkanaście lat wcześniej w sierocińcu. Później do grupy dołącza także Marcos, a w kolejnych sezonach Julia oraz Amaia. Okazuje się, że jest jednak ktoś, kto nie chce, by prawda wyszła na jaw i jest gotowy zrobić wszystko, nawet zabić, aby utrzymać tajemnicę w sekrecie.
Na prawdę warty obejrzenia. Ja go oglądam po Hiszpańsku by się więcej poduczyć.
 5. A teraz coś twórczego! Uwielbiam robić kolczyki z modeliny! Ostatnio nawet zrobiłam z inicjałami Messiego. Aktualnie nie mam przebitych dziurek bo miałam nie za fajną historie w dzieciństwie... Zatyczka od kolczyka wzięła mi się wrosła w ucho... Wlazła tam do środka dziurki... Ale teraz chcę sobie znowu przebić i nosić moje kolczyki! 

Na dzisiaj raczej to tyle. Mam nadzieję, że post się wam podobał! Zapraszam do komentowania i obserwowania! :)

6 komentarzy:

  1. super wpis :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham Messiego! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to bym chciała mieszkać w Barcelonie :D.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym miała mieszkać w Hiszpanii to na pewno w Barcelonie :3

      Usuń
  4. fajny wpis :)
    http://amirozella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis zapraszam
    http://iza123fashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)