poniedziałek, 21 lipca 2014

♥ 50 pytań dotyczące mnie ♥

Hei!
Za 20 minut będzie 2.00, a ja pomyślałam ,że napisze posta! Więc będę znowu odpowiadała na pytania . Dokładnie będzie to 50 pytań. Macie szanse jeszcze bardziej mnie poznać. Zaczynajmy! :
1. Jak masz na imię?
Mam na imię Inez.
2. Ile masz lat?
13.
3. Twój ulubiony kolor?
Mam kilka : czerwony, niebieski, różowy, fioletowy.
4. Twoje ulubione jedzenie?
Pizza :3.
5. Ideał chłopaka/dziewczyny?
Ogółem? Messi!
 6. Masz chłopaka/dziewczynę?
Mentalnie żyję w związku z osobą, która nie wie o  moim istnieniu :D (Leo Messi).
 7. Jaka/Jaki jesteś?
Nie umiem siebie oceniać, ale jeśli muszę to powiem tyle, że jestem...dziwnaa.
  8. Co myślisz o życiu?
Hmm... Jest fajne!
9. Tęsknisz za kimś?
Tak.. :(
10. Czy masz rodzeństwo?
Nie.
11. Ulubiona piosenka?
Nicki Minaj - Super Bass
12. Piosenka na dziś?
Avril Lavigne- Let her go.
13. Ulubiony gatunek muzyczny?
Pop.
14. Wolisz jadać w domu czy w restauracji?
W restauracji.
15. Ulubiony napój?
Pepsi.
16. Frugo czy tymbark?
Frugo.
17. Ulubiony smak lodów?
Truskawkowy.
18. Kogo nienawidzisz?
Chyba nie ma takiej osoby. (A może jest ^.^ )
19. Kogo kochasz?
Lionel Messi. <3
20. Masz zwierzątko?
Nie :( .
21. Jakie zwierzę chciałabyś/chciałbyś mieć?
Psa i konia.
22. Tęsknisz za szkołą?
Nie!
23. Jaki masz dzisiaj humor?
Słaby.
24. Jaki masz dzisiaj na sobie kolor bluzki?
Miałam sukienkę. Teraz jestem w szarej pidżamie :D
25. Co masz na sobie?
Piżamę.
26. Co robisz gdy Ci się nudzi (oprócz kompa)?
Wychodzę na dwór....  No dobra siadam na telefon lub tablet ;)
27. Ulubiony serial?
"El Internado "
28. Jak wyglądasz?
Brzydko jak zawsze.
29. Ulubiony film?
Naznaczony.
30 Ulubiona książka?
Nostalgia Anioła
31. Ulubione imię?
Leo heh ,a damskie Sara.
32. Z łatwością dogadujesz się z chłopakami/dziewczynami?
Taak.
33. Wymarzony dom?
Duży w Barcelonie.
34. Wymarzony prezent urodzinowy?
Koszulka Messiego ( 10 Messi).
35. Jakie jest twoje marzenie?
Poznać Messiego ! ( I coś więcej :3 ).
36. 3 rzeczy które zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę? 
 Telefon. jedzenie i picie.
37. Jak ma na imię Twój/Twoja przyjaciel/przyjaciółka?
Nie mam :(
38. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
 Barbie syrenka!
39. Śpisz z misiem?
Czasami ;)
40. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Avril Lavigne, Demi Lovato.
41. Ulubiony aktor/aktorka?
Martiño Rivas López.
42. Twoje hobby?
Jazda konno.
43. Twoje motto?
Nie mam.
44. Piosenka przy której uwielbiasz tańczyć?
Nicki Minaj - Starchips :D
45. Co robisz gdy Ci smutno?
Patrzę na zdjęcie Messiego :> ( Mówiłam, że jestem dziwna, nie? )
46. Często płaczesz?
Nawet.
47. Prowadzisz jakiegoś bloga?
Właśnie tu pisze hehe :)
48. Piszesz pamiętnik?
Taak!
49. Umiesz rysować?
Raczej tak ;)
50. Co Ci przypomina dzieciństwo?
Czeko tubki :3

To na tyle! Jeszcze zrobiłam sobie SELFIE około 15 :D No i teraz patrze jest już 2.00... Tak pisałam post 20 minut, jak na moje posty to szybko! ;D
Dzięki za przeczytanie posta! Zapraszam do komentowania i obserwowania! :)

2 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi, można wiele sie o tb dowiedzieć
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)