sobota, 5 lipca 2014

♥ Q&A ♥

Heii!
Pisze teraz, ponieważ później idę na plażę i nie będę jak miała napisać posta . Pojawi się pewnie kilka zdjęć. Więc myślałam jaki post by tu zrobić no i wpadłam na pomysł by odpowiedzieć na kilka pytań. Zaczynam!

Pijesz kawę? Jeśli tak to jaką?
Nie, nie pije kawy ale jak już to mrożoną.

Kto lub co był twoją inspiracją do tworzenia bloga?
Czytam dużo różnych blogów i pomyślałam  czemu by tu nie zrobić własnego bloga? I tak się tu znalazłam.

Kolor oczu?
Niebieski, ale na lewym oku mam plamkę brązową .

Najczęściej odwiedzane strony?
Blogger, Facebook, YouTube, Ask.

Byłaś za granicą?
Nie, ale w gimnazjum może pojadę do Hiszpanii.

Masz zwierzę?
Nie, ale może będę miała.

1D vs JB?
Justin.

Jakie są twoje ulubione żelki?
HARIBO.

Z jakiego województwa jesteś?
Zachodniopomorskie.


To na tyle. Mam nadzieję, że post się podobał. Zapraszam do komentowania i obserwowania! :)

3 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi. Można się trochę o tobie dowiedzieć :)
    Ale radzę ci zmienić czcionkę bo się dość ciężko czyta :p

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)