czwartek, 3 lipca 2014

♥ Ulubieńcy tygodnia ♥

Heii wszystkim!
To jest już drugi post na moim blogu. Postaram się by posty były 3 razy w tygodniu.  Dzisiaj napisze o moich ulubieńcach tygodnia. Napiszcie w komentarzu czy wolicie by taki post był co tydzień czy co miesiąc. Więc pierwszym produktem będzie szampon w sprayu firmy SYOSS. Mam dwa takie szampony. Niebieski dodaję objętość włosom, a zielony działa by włosy się szybko nie przetłuszczały

Drugim produktem będzie tusz do rzęs z firmy False. Może to nie jest zbyt znany tusz, ja też go nie znałam, ale gdy chodziłam po sklepie zauważyłam go. Przedłuża on rzęsy i daje efekt sztucznych rzęs. Jestem z niego bardzo zadowolona.
Trzecim produktem, którego uwielbiam są perfumy z Playboya czyli Playboy Play It Pin Up Collection. Po pierwsze bardzo ładnie pachną, a po drugie bardzo długo utrzymują ten zapach! Są bardzo słodkie, a ja taki właśnie zapach lubię.
Ostatnim produktem jest różowa szminka z firmy Baoishi. Kolejna nieznana firma. Lubię ją, ponieważ daje bardzo ładny efekt różowych ust, też nie zmywa się tak szybko.
To na tyle z moich ulubieńców tygodnia. Za tydzień następny taki post. Jeśli wam się spodobało zaobserwujcie i zapraszam ponownie! :)

3 komentarze:

  1. Tusz jest chyba z firmy wibo (albo jakiejś innej), a False to część jego nazwy, tak mi się wydaje. Fajny post!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna szminka :)fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/really-dont-care.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna szminka <3 fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/really-dont-care.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)