środa, 2 lipca 2014

♥ Get to know me! ♥

Hejii ! To mój pierwszy post więc nie wiem od czego zacząć, może jeszcze raz się przedstawie.
Mam na imię Inez, czyli po polsku Agnieszka. Nazwałam ten blog Agness, ponieważ to w języku Angielskim Aga. Mam 13 lat. Napiszę wam kilka faktów o mnie. Na początku może odpowiem na pytanie " Dlaczego chcę być blogerką? " Więc chcę być blogerką, ponieważ uwielbiam czytać różne blogi no i sobie pomyślałam" Czemu by nie założyć bloga? " I tak powstał ten blog .
Moim hobby jest jazda konna, fotografia i oczywiście grafika.
Nie lubię czytać książek takich jak lektury, dla mnie one są nudne. Muszę sama sobie wybrać książkę bym ją całą przeczytała, Tak mam taką książkę, jest to "Nostalgia Anioła ".
 Nie będę ukrywała, że jestem Smilers oraz Little Black Stars, czyli fanka Miley Cyrus i Avril Lavigne.








Moimi ulubionymi filmami są zazwyczaj horrory między innymi : "Mama" oraz "Obecność"



















Mój styl jest zwyczajny ale też różny, raz ubiorę się tak, a raz tak. Ciągle jest coś innego ale zazwyczaj to jest strój sportowy, lub sukienka, spódniczka czy coś takiego .







To na tyle w tym poście. Mogliście mnie trochę poznać! Jeśli się wam podobało zaobserwujcie i zapraszam ponownie! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)