niedziela, 20 lipca 2014

♥ Moje marzenia / My dreams / Mis suenos ♥

Hei!
Jak obiecałam oto post o moich marzeniach! Powiem je od pierwszego miejsca, co bym chciała najbardziej. A może któreś z moich marzeń się spełni może dzięki wam! Jak by co zgłoście się na KLIK! Zaczynajmy! :)
1. Chciałabym poznać Messiego! Niech na mnie poczeka bo go kocham <3



2. Bardzo chciałabym jego koszulkę 10 Messi *.*


3. Chcę zostać sławną blogerką, by każdy o mnie wiedział!

4. Marzę o tym by dostać list lub paczkę od was :)



5. Chcę zamieszkać w Hiszpanii w Barcelonie (razem z Messim hihi :3 )



6. Chciałabym być ładna i umieć śpiewać.

7. Chciałabym mieć konia ;3



8. Chciałabym już umieć idealnie hiszpański ;)

9. Chciałabym, żeby każdy mnie lubił  :)

10. Chcę żeby ludzie czytali moje posty! :)

To chyba na tyle z tych najważniejszych marzeń. Mam nadzieję, że wam się podobało!
Fajnie by było gdy by to się spełniło! Nawet się zrymowało :) No to do zobaczenia w następnym poście i jak mówiłam KLIK!
Komentujcie i obserwujcie ! :D

2 komentarze:

  1. Na pewno większość z nich się spełni, pamiętaj też ,że marzenia się nie spełniają , je się spełnia! :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba działać :) Idę grać w totka heh :3

      Usuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)