niedziela, 27 lipca 2014

♥ Jazda Konna ♥

Hei!
Tak wiem dopiero pisałam posta ale napisałam w nim, że zrobię kolejnego jak oglądnę serial... Taa, a tutaj serial się zaciął i nie mogę oglądać :( Więc robie posta szybciej :) Będzie o jeździe konnej jak to się stało, że jeżdżę. Więc ja zawsze kochałam konie! Jak byłam w cyrku albo gdzieś i jak był koń zawsze chciałam iść na niego. I trafiła mi się okazja, że mogę zacząć jeździć! No jak ja nie mogłam skorzystać? Od razu poszłam!
Tutaj macie zdjęcie zrobione z Hebanką w kwietniu :3 Jeżdżę w stajni w Kopań, jakby ktoś chciał wiedzieć :) Są tam bardzo ładne konie! A moją ulubioną klaczą jest... Lawinka ! Oto ona:
Bardzo dobrze mi się na niej jeździ. A na moim pierwszym kłusie spadłam, a bardziej zeskoczyłam hihi nie na tyłek, ale na nogi! Oto na tym koniu czyli na Badim! :

 Mój rudzielec! <3 To było jakoś w marcu. Badi jest najszybszym chyba koniem w stajni i nie jest dobry na lonże. Przy okazji gdy kłusowałam zaczął mi galopować hehe :D A tutaj zdjęcie z Lawinką:

To chyba na tyle w poście! Więc może do zobaczenia w Dolinie Charlotty! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)