niedziela, 27 lipca 2014

♥ Dolina Charlotty ♥

Hei!
Znowu piszę post o późnej godzinie... Ale co tam  ! Zaraz biorę się do oglądania serialu. Ten post ma cel poinformowania was, że może jutro będę jechała do Doliny Charoltty :3 Między innymi do ZOO i do fokarium! Fajnie by było kogoś z was tam spotkać. Ale tak pisze teraz na spontana i kiedy wy zobaczycie ten post.. może 2 dni po.. No cóż. Jeśli nie wiecie gdzie to jest to Dolina Charlotty leży obok Słupska i Ustki tak jakoś w środku. Więc może do zobaczenia! :D
Dziś znaczy już wczoraj bo jest już 1.00... Byłam na zakupach w Darłówku i kupiłam sobie kila rzeczy. Zrobię wam post " Mini haul zakupowy" Zdradzę wam, że kupiłam już sobie nowe buty do szkoły. Wiem szybko... I jeszcze dodam może mój nowy plecak do szkoły i 2 piórniki! Mam nadzieję, że wam się spodoba :) A tutaj macie zdjęcie doliny Charlotty:
PS:Jeśli może tam byli możecie na pewno mnie znaleźć przy koniach lub na koniu! :D  Gdy skończe oglądać zrobię post o mojej przygodzie z końmi :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)