środa, 23 lipca 2014

♥ Buty / topy / szorty ♥

Hei!
Jest już znowu noc a ja kolejny raz piszę o tej godzinie! Muszę chyba z tym przestać... Dzisiejszy post będzie o butach,topach i szortach, bardziej o moich wymarzonych tych 3 rzeczach! Uwielbiam buty z Jeffrey Campbell! Mają takie świetne buty, ale strasznie drogie.. Gdybym miała dużo pieniędzy to bym sobie kupiła!
Pierwsza para butów, które bym chciała to oto te botki:



 Zwykłe czarne botki, ale takie świetne! Uwielbiam i to bardzo botki więc tutaj będą chyba właśnie same rodzaje takich butów.. Mam jedne botki tego typu ale nie taki fajne jak te! Kochaam!
Drugimi butami są te botki tez czarne ale z ćwiekami! *.*

 Dlaczego je właśnie wybrałam? Bo są ćwieki to jest moje jedyny wytłumaczenia, a i uwielbiam chodzić na obcasach i koturnach ! :) 3 butami są znowu botki tym razem baaardzo świecące :)

 Nadają się one na jakąś dyskotekę czy coś. Są po prostu wspaniałe!Kolejne buty są bardziej takie powiedzmy galaxy. Bardzo mi się podobają buty tego typu.
Tym razem butami są trampki. Nie wiem czemu ale ćwieki bardzo mi się podobają !


 Jak by ktoś mi dokuczał miała bym ochronę hihi :D Kolejnymi butami są creepersy :3 Uwielbiam te cudeńka!
Teraz przejdźmy do topów! Nie wiem jak wy ale uwielbiaam crop topy! Bardzo chciałabym mieć top z Nutellą :3

Drugim topem będzie o taka bluzeczka :3 Nie wiem czy wiecie ale lucyandlucy1 ma taką! Jest świetna!
To na tyle z topów. Wiem mało.. Ale ja jestem fanką butów ! To teraz szorty . Pierwszymi i ostatnimi będą oto one :)
Baaardzo one mi się podobają :) W następnym poście zamierzam dać moją kolekcję butów ! Mam nadzieję, że to was zaciekawi! Więc oto były moje wymarzone rzeczy może moje marzenia się spełnią :) Zapraszam do komentowania i obserwowania! :*

1 komentarz:

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)