wtorek, 25 listopada 2014

♥ Wczesne prezenty świąteczne ♥

Hei ♥
Jak widzicie po tytule posta będzie on o moich prezentach świątecznych. Dostałam już, bo rodzice powiedzieli, że jak chce to mogę od razu dostać. Oczywiście, że chciałam!
Więc dostałam laptopa i aparat ! Jestem megaaa szczęśliwa bo marzyłam o tym już bardzo długo!Na początku pokażę wam laptopa.


Jest on z firmy lenovo. Wzięłam go, bo tak mi doradzili sprzedawcy gdy powiedziałam moje wymagania. Powiedzieli, że ten będzie najlepszy. Ogólnie sprawdza się bardzo dobrze więc jestem zadowolona! No to teraz aparat! :)

Mogę wam pokazać tylko pudełko, bo przecież zdjęcia są robione nim. Wiem jedno, że muszę się nauczyć nie rozmazywać zdjęć! Mi strasznie trzęsą się ręce, a szczególnie w tej chwili, ponieważ jest mi strasznie zimno! Aparat jest z SAMSUNGA model WB50F. Jestem z niego zadowolona, bo robi naprawdę ładne zdjęcia tylko ja je zamazuję hah! Poradzę sobie jakoś! Nagrywa filmy w HD z czego jestem najbardziej zadowolona! Pierwszy raz jestem aż tak bardzo zadowolona z moich prezentów, do tej pory byłam tak najbardziej zadowolona z nowego telefonu, ale teraz jest jeszcze lepiej. To na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że wam się spodobał. Zapraszam do komentowania, obserwowania i zapraszam ponownie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)