czwartek, 13 listopada 2014

♥ Tak jakoś smutno ♥

Cześć wszystkim!
Dzisiejszy post jest taki nie planowany, bo chciałam was powiadomić, że w sobotę powinien na moim blogu pojawić się post z wycieczki do Gdyni. Ktoś was pochodzi może z tam tond? Ok 13 powinnam się pojawić w galerii Riviera. A później jakoś ok. 18-19 jadę do teatru. Chciałam wam tylko tyle powiedzieć, to taki trochę krótki post, nie prawda? Więc jeszcze tak trochę mogę wam powiedzieć, że ostatnio czuję się źle.. samotna, opuszczona... Naprawdę nie wiem czemu tak jest, ale ciągle mam zły humor, słucham smutnych piosenek ogólnie dołuje się..
Ale jutro na pewno poprawi mi się humor! Więc do zobaczenia w sobotę :)

9 komentarzy:

  1. będzie lepiej :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz tego bloga. Jest ciekawie napisany, każdy post jest prosty,przejrzysty. Czego chcieć więcej? :) No cóż. Trzymaj tak dalej, a na pewno będę zaglądała tu regularnie i komentowała posty :)
    Czy jesteś może zainteresowana obserwacją?
    Zrobię z chęcią to samo.
    Najważniejsze o co chciałabym prosić to poklikanie w linki od sheinside - dobrze wiesz co to znaczy dla bloggera - pierwsza współpraca :)
    http://suzies-drawings.blogspot.com/2014/11/11-11-2014.html
    Z góry dziękuuję i życzę Miłego Dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam na post z wycieczki. Fajne zdjęcie, ładny wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie lepiej, jest jesień taki klimat :D

    Mój blog -> KLIK <-

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkaj się ze znajomymi, humor wtedy zawsze się poprawia :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie martw się ;) też czasami tak mam, ale zawsze przechodzi mi taki smutny nastrój

    OdpowiedzUsuń
  7. też ostatnio miałam taki podejrzany humor, ale teraz jest dobrze :D
    zapraszamm♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy przechodzi taki smutny nastrój spokojnie. :) Głowa do góry!
    Zapraszam do mnie! ;)
    http://diamond-panda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcie :D Dobrze Ci idzie , nawet lepiej niż mi :) Pomysłowa notatka, oby tak dalej :)
    Wpadniesz? Jak masz chwilkę zostaw komentarz :) Może wspólna obserwacja? (daj znać u mnie) Ps.zostaw linka do bloga:)

    ZAPRASZAM: http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)