wtorek, 18 listopada 2014

♥ Trochę spóźniony post ♥

Hejka!
Wiem spóźniłam się z postem ale kompletnie nie miałam czasu.. Wycieczka była naprawdę super! Zamierzam tam jeszcze raz pojechać. Od razu mówię, że przepraszam was za jakość zdjęc ale telefon mi wariuje...

 Tutaj sefie w windzie haha :D


 A tutaj zdjęcie akurat z wczoraj jak byłam na dodatkowej matmie bo musiałam napisać sprawdzian na którym mnie nie było.

Mam nadzieję, że chociaż trochę mi wybaczycie! Zrobię chyba jeszcze post gdzie wszystko opisuje na razie zdjęcia. Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. FAjnie, że wycieczka ci się udała ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper <3
    Zapraszam do nas http://aniaandkasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądacie;)
    zapraszam też do mnie na nowy post :)
    Możesz także wpaść na konkurs jeśli masz ochotę, może akurat Ci się poszczęści :) Konkurs trwa do jutra :)
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jetseś śliczna *.*

    Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i notki coraz bardziej mi się podobają + obserwuję

    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)