sobota, 29 listopada 2014

♥ DIY - lista rzeczy do zrobienia ♥

Cześć wszystkim ♥
Miałam ten post zrobić wcześniej, ale byłam na urodzinach u koleżanki i nie dawno wróciłam. Dzisiaj przygotowałam wam DIY, który obrazek właściwie znalazłam w internecie, ale nie było żadnej instrukcji dlatego ja wam ją zrobię! Mam nadzieję, że wam się spodoba. Więc zacznijmy!

Potrzebne nam będzie:
• Kartka
• Małe kolorowe karteczki
• Zakreślacz ( lub inny mazak )
• klej lub taśma dwustronna
• linijka
1) Musimy zrobić prostokąt tak jak na obrazku.
 2) Teraz musimy zgiąć tą kartkę by były 4 małe kwadraty. Następnie drugą, ponieważ potrzebne są nam 4 chyba, że ktoś chcę więcej.
 3)
 4)
5)
 6)
 7) No i teraz musimy narysować takie kwadraciki.
 8)
 9) Teraz musimy napisać co musimy zrobić na karteczkach.
 10)
 11) A teraz na dużej kartce taki napis lub jaki chcesz.
 12) Tak to ma wyglądać. Można teraz nadać tytuł i ładnie ozdobić.
 13) No i gotowe! Tylko trzeba przykleić.


Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Zapraszam do komentowania i obserwowania! Do zobaczenia :)

3 komentarze:

  1. Ale świetny pomysł! Może wspólna obserwacja? Napisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna lista ;) zaraz sie zaopatrze w taka ;]]]
    zaprasszam jesli chcesz ;)


    http://awesoome-bloog.blogspot.com/2014/11/jesienny-chillout.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)