niedziela, 23 listopada 2014

♥ Berlin 2014 ♥

Witam wszystkich!
W dzisiejszym poście od razu mówię, że będą lepsze zdjęcia! Więc w piątek miałam wyjazd do Berlina na 1 dzień. Musiałam wstać o 3.30 więc nie było za fajnie! Do tego to były 4 godziny jazdy, a ja nie umiem spać w autokarze więc było mi trudno. Ogólnie wycieczka się udała, ale bardziej cieszyłam się na wyjazd do Gdyni niż do Berlina.

Na początku mieliśmy spacer po Berlinie. Następnie poszliśmy do muzeum pergamonu, gdzie wszedzie bylo wszystko z kamienia. Nie mam zdjęć , ponieważ zostawiłam telefon w torbie i nic nie miałam przy sobie. Później udaliśmy się na zakupy do primarku. Szczerze? To nic sobie nie kupiłam bo myślałam tylko o jedzeniu byłam taka głodna! Heh! Gdy już z koleżankami obeszłam cały sklep nareszcie poszłyśmy do Burger Kinga. Dogadałyśmy się w 4 językach! Niemieckim, angielskim, polskim i migowym! Hah! Ustaliłyśmy, że moja koleżanka Maja zamówi mi jedzenie i drugiej koleżance Kindze. Gdy zobaczyłyśmy, że nie może się dogadać też się dołączyłyśmy do rozmowy! Na szczęście ten pracownik zrozumiał o co chodzi i dostałysmy to co chcialysmy!





Później gdy już zjadłyśmy byliśmy w małej grupce gdzie nasi koledzy też byli, i nagle podszedł do nas jakiś bezdomny i zaczął śpiewać. Nikt nie podejrzewał, ale on był polakiem! Zaczął do nas gadać, ciągle zaczepiać, a nawet przeklinać. Pracownik jednego stoiska wzywał policje. No nie było za przyjemnie bo on nie chciał w ogóle się od nas odczepić! Ale gdy nauczycielki przyszły to go pogoniły.










No i to na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że się spodobał! Do zobaczenia w kolejnym i zapraszam do komentowania i obserwowania :)

2 komentarze:

  1. Świetne ! :)
    Fajnie się czyta ten post ;3

    aniaandkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wygląd bloga!
    Bardzo lubię Berlin :)
    Obserwuję <3
    http://funnyfashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)