wtorek, 25 listopada 2014

♥ Nadrabiamy ♥

Witajcie ♥
Teraz was pewnie zaskoczyłam, że robię kolejny post! Teraz to będzie norma bo nareszcie będzie dobra jakość zdjęć co mnie najbardziej cieszy..Będę starała się robić posty codziennie z dużą ilością zdjęć! Tak jak dzisiaj, napstrykałam sobie ok 20.30, a co tam!
Od razu lepiej się ogląda zdjęcia! Doszłam do wniosku, że muszę zacząć malować rzęsy bo strasznie wyglądam...Wolę siebie z długimi rzęsami, chociaż mam długie..ale tego z daleka nie widać, szkoda...



 Muszę wam powiedzieć, że strasznie się boję.. Jutro mam pracę klasową z matematyki, a z tego przedmiotu nie jestem dobra.. Czasem trafi się dobra ocena tak jak wczoraj 6 ! Byłam zdziwiona bo to u mnie nowość! Ale jutro ten sprawdzian jest bardzo trudny..Najgorsze jest to, że ja tego kompletnie nie rozumiem, a nikt mi tego nie potrafi wytłumaczyć, bo po prostu mi się nie da! Ktoś mi tłumaczy, a ja nic... Z innych przedmiotów jest o wiele lepiej niż z matematyką.. Z innych to ktoś może mi coś wytłumaczyć, a tak to nic.. Trzymajcie za mnie kciuki! :)


 To na tyle w tym poście typu "Co u mnie?". Zapraszam do komentowania i obserwowania! Do zobaczenia :)



1 komentarz:

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)