poniedziałek, 10 listopada 2014

♥ Ulubieńcy miesiąca ♥

Cześć wszystkim!
Wiem, wiem... Bardzo długo nie było postu, ale jakoś gdy zamierzałam go zrobić nie miałam co wziąć wam pokazać.. Ale teraz znalazłam idealne rzeczy! Ten post właściwie jest za październik a następny będzie na koniec listopada. Od razu mówię, że nie jest za fajna jakość zdjęć.. Prawdopodobnie dlatego, że nie korzystam z światła dziennego. No dobra zaczynajmy!

Pierwszym ulubieńcem będą żelki HARIBO! Jak już mówiłam chyba kiedyś, to są moje ulubione żelki dlatego pomyślałam czemu by ich nie dać. Tak właściwie właśnie je jem heh!

Drugim ulubieńcem będzie odżywka do paznokci. Właściwie to nie mam  pojęcia jak się nazywa, ponieważ nic na niej nie pisze, a opakowanie wyrzuciłam ta... Ale dobrze regenerują się po niej paznokcie i skórki :)

3 Ulubieńcem będą moje perfumy Have Fun. Długo się utrzymują i mają bardzo ładny zapach.

No i ostatnim ulubieńcem będą świeczki! Uwielbiam zapachowe.. Tutaj dałam na przykład jedną, którą miałam, jest ona śliwkowa. Bardzo ładny zapach!


To na tyle z październikowych ulubieńców. Do zobaczenia w następnym poście! :)

8 komentarzy:

  1. Też kocham te żelki:)
    Obserwuję:)
    ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hariboo <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam te żelki. :)

    obs?
    http://gorska-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, zdjęcia również. Bardzo spodobał mi się twój blog! Może wspólna obserwacja. Napisz jeśli juz zaobserwowałaś, a na pewno się odwdzięczę !

    miki-i-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajni ulubieńcy !!!

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ulubieńcy! :)
    Kooocham żelki ♥ :D
    Obserwujemy? :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam w domu świeczkę z tej serii ;)
    Ładny blog,podoba mi sie,zostawiam FOLLOW i licze na rewanżyk hyhy ^^

    http://sunnycaalifornia.blogspot.com/2014/11/sheinside_13.html <- PROSZĘ o kliknięcie w linki <3
    z góry dziekuje!
    to mega mega mega mega ważne dla mnie!
    xoxo, Nats ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)