czwartek, 27 listopada 2014

♥ Mój styl? ♥

Cześć wszystkim!
W dzisiejszym poście chcę wam powiedzieć trochę o moim stylu. Jak przeglądałam blogi modowe zauważyłam że, dużo dziewczyn ma inspiracje od jakiejś gwiazdy. Ja nie mam. Ubieram się w to co mi się podoba. Powiem wam taką ciekawostkę, że moje koleżanki powiedziały mi, że od teraz będę chodziła z nimi na zakupy, dlaczego? Ponieważ mam dobre oko! Jak byłyśmy w primarku nie miałyśmy pojęcia, gdzie są przymierzalnie! A Moja koleżanka chciała kupić spodnie, ale nie wiedziała czy będą dobre. Powiedziałam jej, że ja nigdy nie przymierzam, bo wiem, że coś co chcę kupić będzie na mnie dobre! Popatrzałam na nią i stwierdziłam, że te spodnie będą dobre. Odpowiedziała mi, że mi ufa i kupiła. I właśnie wtedy w szkole to do mnie powiedziała, czemu? Bo miałam racje ! Spodnie były idealne. Tak właśnie ja nigdy nie przymierzam rzeczy!
Przejdźmy do tematu! Zaczynając od góry, noszę bardzo dużo bluz! Ale także sweterków, jak widzicie na zdjęciach mam jeden z nich który kupiłam w pepco za ok. 30zł. W szafie najwięcej mam bluz, takich jaką miałam w poprzednim poście. Mam całą półkę zawaloną nimi! A w koszulkach na krótki rękawek nosze tylko w lato, nawet na wiosnę nie noszę bo nie lubię! Jak zauważyliście na zdjęciach ten sweterek jest błyszczący, można się domyślić, że lubie błyszczące rzeczy i to bardzo! Mam zmienny styl, właściwie to dwa style raz ubieram się na sportowo, a raz tak bardziej dziewczęco, błyszcząco.

Co do dołu to kocham, kocham, kocham być w leginsach! Czuję się wtedy swobodnie, no i też do wszystkiego pasują oczywiście mówię o czarnych leginsach. Mam z 12 par! Ale też mam innego koloru. Od czasu do czasu właściwie 2 razy w tygodniu bez weekendów noszę spodnie, i to jedną moją ulubioną. Mam dużo kolorowych spodni, lecz ja wolę moje czarne! Też jest mi w nich dobrze, ale jednak leginsy mają przewagę. Mam też 3 pary dresów, w których rzadko chodzę, już nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam na sobie dresy.
Co do butów, to zazwyczaj chodzę w moich obcasach a jak mam lenia i mi się nic nie to zakładam trampki. Dzisiaj się rozpisałam! Nie wiedziałam, że tyle będzie pisania, ale to chyba dobrze! Tak przy okazji chciałam was zaprosić na bloga koleżanki i jej przyjaciółki, dopiero zaczynają:KLIK!Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Zapraszam do komentowania i obserwowania! Do zobaczenia! :)

3 komentarze:

  1. Ja najczesciej preferuje luzny styl:) bluza, rurki :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde jesteś super inspiracją dla innych, widać, że jesteś oryginalna :]
    Tak trzymaj słoneczko!
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz śliczne włosy, takie długie! zazdroszczę :)


    http://wiktoriaotto.blogspot.com/
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)