sobota, 30 sierpnia 2014

♥ Koniec wakacji ♥

Hei!
Mam strasznego doła bo właśnie ogarnęłam, że w poniedziałek szkoła.. Boję się bardzo iść do pierwszej gimnazjum nie wiem ile będzie mi zajmowało odnalezienie się tam. Na pocieszenie poszłam sobie z koleżanką na pola zrobić sobie zdjęcia.. To co lubię! Ubrałam sobie nowe ciuchy, które kupiłam wczoraj w Cropie . Będą to chyba pierwsze zdjęcia, których nie robiłam sobie sama!Nigdy nie miał mi kto zrobić zdjęć... Ale dobra pokaże wam ich parę :)
Uważam, że jestem baaardzo niefotogeniczna ! Nigdy dużo nie robiłam sobie zdjęć, a teraz zaczęłam. Może kiedyś będą lepsze.



Muszę powiedzieć, że baardzo dzisiaj wiało. Dlatego mam takie włosy :D Ale moim zdaniem zdjęcia wyszły :) Miłego roku szkolnego!
Zapraszam do obserwowania i komentowania! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)