wtorek, 26 sierpnia 2014

♥ Moja szafka szkolna ♥

Hei!
Po tytule możecie się spodziewać, że chodzi o moją szkolną szafkę, którą mam w szkole, ale nie! Chodzi o tą co mam w domu. To jest taki mój kont gdzie mam wszystko, nawet plakaty tam mam !
W tym roku ją założyłam bo w mojej dawnej nie było miejsca już bo w gimnazjum jest o wiele wiele więcej książek niż w podstawówce! Właściwie raczej sami to wiecie. Nie spodziewałam się, że może być ich aż tyle, no ale wiadomo jest więcej przedmiotów. Nie za bardzo się ciesze z powrotu do szkoły i to jeszcze do nowej... Ale dobra pokażę wam teraz moją szafkę, Wygląda ona tak:
Trochę no taka duża! To teraz ją otwieramy ;3
Co tam się kryje? :D
Więc tak ona wygląda. Na pierwszy rzut oka co widać? Plakat z The Sims 4 ! Specjalnie kupiłam BRAVO by ten plakat mieć.
The Sims to moja ulubiona gra! Maniacze w nią!

Tak wygląda dół szafki. Widać Kiesze! No i książki ćwiczenia i stare zeszyty które muszę wywalić....



No to teraz górna część :D
Widać zeszyty i piórniki.

Z tyłu trzymam segregator, wkłady, szkicownik no i oczywiście notes.
To na tyle! Zapraszam do komentowania i obserwowania! :)

4 komentarze:

  1. fajne fotki ;)
    zapraszam do mnie http://mylifeestyleblog.blogspot.com//
    obserwacja za obserwację?
    jeśli tak to daj znać u mnie a się odwdzięczę :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega plakat chyba bravo? :)
    Super piórnik, od razu rzucił mi się w oczy :)
    Właśnie opublikowałam post z filmikiem, mogłabym prosić abyś weszła i skomentowała go na YT ? Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    Będę wdzięczna jak wyrazisz swoje zdanie :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w takiej szafce nigdy nie umiem utrzymać porządku :/ Fajne plakaty!

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    U mnie konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowity porządek w szafce. Zazdroszczę :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)