wtorek, 5 sierpnia 2014

♥ Moje rysunki ♥

Hei!
Dzisiaj robię post o moim niby talencie. Wszyscy mówią , że umiem rysować ale ja mówie, że nie mam talentu ;-; Moja pani od plastyki ciągle mnie dawała na konkursy! Dochodziłam do finałów. Największe osiągnięcie moje to zajęcie 2 miejsca  w konkursie wojewódzkim "Czujka czadu " .
A może wy sami ocenicie? Przepraszam od razu za popękane monitory! Zaczniemy od anime:
Ja akurat rysuję z nudy. Kiedy nie mam nic do roboty tworzę śmieszne postacie itd.
Kocham Mange i ANIME nie jestem oczywiście taką maniaczką, ale kocham to rysować!
A tu słodka parka :)

Tu chciałam narysować portret mojej ulubionej blogerki lucyandlucy1 <3
A tu grafitti GUMKA ( bez skojarzeń ;) ) Mój kolega ma taką ksywkę B-)
To na tyle z moich rysunków.Ktory wam się najbardziej podoba?
Zapraszam do komentowania i obserwowania! :)

1 komentarz:

  1. Super rysunki ! Tez lubię rysować! Zapraszam do mnie ! http://hania-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)