wtorek, 12 sierpnia 2014

♥ Back to school ♥

                                                ♥ Zapraszam na bloga koleżanki KLIK!

Hei!
Wiem, że dawno mnie nie było, ale na nic nie miałam czasu... Żeby to nadrobić zrobiłam nawet dużo zdjęć chyba najwięcej ze wszystkich moich postów. Jak po tytule widać będzie to post o powrocie do szkoły. Już został nie cały miesiąc wakacji... Nie za bardzo się ciesze !!! Nie wiem jak wy, może ktoś z was lubi szkołę. Pokażę wam co kupiłam sobie z rzeczy potrzebnych do szkoły. Oczywiście nie chodzi o ubrania, ale zrobię taki post z ubraniami! Dobra więc pierwszą rzeczą którą zakupiłam jest plecak. Różowy z PUMY. Bardzo mi się podoba! Jest bardzo głęboki, więc dużo pomieści.
W zestawie z plecakiem był piórnik. Taki tam gratisik! Plecak kosztował ok. 98zł.
A to piórnik i jego zawartość:

W piórniku są kredki JUMBO z Tesco, klej z Tesco, gumka do ścierania z Tesco i nożyczki z Tesco, tak wiem ciągle z tego samego sklepu, akurat byłam w nim więc kupiłam.
Drugim piórnikiem w którym się zakochałam jest ten :
Po prostu go uwielbiam! Kupiłam go na allegro za 16zł . Był jeszcze jeden piórnik, który mi się podobał, ale mój bardziej!A to jego zawartość:
Są 4 długopisy z firmy RYSTOR. To są moje ulubione długopisy. Bardzo lubię nimi pisać.
Są też cienkopisy o różnych kolorach, zakupione w Lidlu. Jest w nim też taki zestaw:
Są tu 3 ołówki, tak 3 ponieważ ten co wygląda jak długopis to jest ołówek, linijka, 2 zapachowe zakreślacze, temperówka no i notes gdzie napiszę sobie plan lekcji i numer klasy by nie chodzić po szkole i zastanawiać się, w której klasie mam lekcję, No i oczywiście pracę domowę.

Następną rzeczą jest taki tęczowy segregator, w którym są wszystkie przedmioty wypisane na kartkach i zapisywać będę w nim: Oceny z danego przedmiotu, prace domowe ( jakieś większe ), kartkówki i prace klasowe. Oto on :

Jak był segregator to  musiały być też wkłady! Więc kupiłam :
Następną rzeczą jest zakupiona w Tesco taka ściągawka dla mnie na jak by co ;)
Jeszcze takim drobiazgiem z Tesco jest cyrkiel:
No i ostatnie...Zeszyty! Nie są one wszystkie ale tutaj macie część. Moje ulubione dwa to te z końmi!









Mam nadzieję, że miło wam się czytało ten post :) Zapraszam do obserwowania i komentowania :D

5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie byłam na szkolnych zakupach i mam jedynie zeszyty. :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moja BFF ma taki sam piórnik z wąsami :)
    http://martysienkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kupiłaś zeszyty! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że już jesteś prawie gotowa do szkoły. Ja niestety się jeszcze za to nie wzięłam. ;(

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. WIdzę, że zakupy udane ja jeszcze nic nie kupiłam:)
    Bardzo ciekawy blog, na pewno będe częsciej wpadać ;3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)