poniedziałek, 25 sierpnia 2014

♥ Back to school ~ Pytania ♥

Hei!
Wiem, że już robiłam posta back to school ale ten jest z pytaniami i nie będę pokazywała co kupiłam bo już to widzieliście. Taki krótki wstęp więc przejdźmy do pytań!
1. Do której klasy idziesz w tym roku?
W tym roku będę szła do 1 gimnazjum ;-;
2.Czym jesteś podekscytowana, a czym zdenerwowana?
Podekscytowana jestem, że nowa szkoła nowi ludzie nowi nauczyciele rzeczy nowe i w ogóle, a zdenerwowana tym, że będzie więcej nauki :C
3.Jaka jest twoja ulubiona część przygotowania się do szkoły?
Są to na pewno zakupy!
4.Kiedy wracasz do szkoły?
Szczerze? To nie mam pojęcia hehe nie chcę o tym myśleć :3
5. Skąd czerpiesz inspiracje jeżeli chodzi o ubrania do szkoły?
Nie mam żadnej inspiracji kupuję to co mi się naprawdę spodoba ;)
6. Jakie są twoje ulubione jesienne trendy?
Bluzy z napisami!O takie:

7.Jakie są twoje ulubione sklepy z ubraniami do szkoły?
Właściwie to nie mam ulubionych sklepów.
8. Wolisz plecak czy torbę?
O wiele wolę  plecak, wszystko się zmieści i ramię tak bardzo nie boli.
9.Jakie są trzy rzeczy ( nie kosmetyczne), które musisz mieć w plecaku?
 Zapewne musi być to telefon, klucze i mój podręczny notesik ^,^(Pomijając jedzenie i picie a dodatkowo jeszcze wzięłabym portfel )
10. Jakie są trzy rzeczy kosmetyczne, które muszisz mieć w plecaku?
Noszę tylko 2 rzeczy jest to szczotka do włosów i korektor.
11.Jaką fryzurę robisz sobie do szkoły?
Zazwyczaj robię sobie rozpuszczone włosy, prostuje się i czasami sobie na początku faluje. Jeśli mam wf robię sobie kitkę lub koka  :)
12. Jakie są twoje ulubione elementy odzieży i akcesoria? 
Na górnej części noszę bluzy na dolnej leginsy bo nienawidzę spodni.. No i oczywiście trampki a z akcesori to bransoletki i naszyjniki.
13. O której wstajesz do szkoły?
Zazwyczaj wstaje tak 6.00 - 6.15


No to na tyle z tego TAGU :) Mam nadzieję, że wam się spodobał :D
Zapraszam do komentowania i obserwowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)