wtorek, 12 sierpnia 2014

♥ Moje lakiery do paznokci ♥

Hei!
W dzisiejszym poście chcę wam pokazać jakie lakiery do paznokci posiadam. Jak dla mnie jest ich bardzo mało, a większość jest już trochę stara. Ale bardzo mi się podobają!
Moje lakiery trzymam w takiej torebeczce:
Kupiłam ją za jakieś 10 zł nie pamiętam gdzie.Mam ją bo potrzebowałam czegoś na szybko w tamtym roku gdy jechałam na kolonię w góry. Wiecie by schować gdzieś szczoteczkę do zębów itd.
Pierwszym lakierem będzie oto ten:
Jest bardzo ładny, taki kremowy, ale, że by ładnie wyglądało trzeba pomalować 2 razy.
Ten lakier jak widać jest fioletowy i do tego pękający :) Bardzo mi się on podoba. Polecam!
Ten lakier dostałam od babci 8-| Podoba mi się! Jest różowy.
To jest lakier przezroczysty z czerwonymi takimi pładkami!
Lakier brokatowy srebrny.
Kolejny kremowy lakier tym razem jaśniejszy!
Kolejny różowy lakier ale bardziej jaskrawy.
Lakier brokatowy złoty!
To nie jest alkier to są takie metalowe kuleczki na paznokcie. Maluje się jakimś lakierem i macza w tych kuleczkach.

 Ten jest leczniczy :D


I to na tyle z moich lakierów :)
Zapraszam do obserwoania i komentowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)