niedziela, 21 września 2014

♥ Moje sposoby na naukę ♥

Hei!
Dawno mnie tu nie było! Ale wiecie zaczął się rok szkolny i trochę nauki jest. Ze względu na to pisze dzisiaj dla was post z moimi sposobami na naukę! Nic wielkiego tutaj nie ma ale pokaże wam kilka sposobów, które mogą wam się przydać :) Więc zacznijmy!

1. Nie każdy może mieć tak jak ja, ale uwielbiam się uczyć z słuchawkami na uszach! Wtedy, gdy słucham muzykę lepiej zapamiętuję. Zdarza mi się, że jakaś rzecz, którą miałam się nauczyć kojarzy mi się z piosenką.
2. Gdy w zeszycie są jakieś ważne informacje zakreślam je moimi zakreślaczami. Wtedy łatwiej to zapamiętuję .

3. Najważniejszy jest też relaks! Bo jak tu się uczyć zestresowanym i w hałasie? Najlepiej uczyć się w ciszy lub kto lubi jak ja mieć słuchawki na uszach. Siąść przy biurku i na spokojnie uczyć się. Ja czasem uczę się na łóżku.

To będzie raczej na tyle, ponieważ ja nie mam dużo sposobów. Korzystam tylko z tych, które wam podałam. Mam nadzieję, ze post się podobał! Zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)

2 komentarze:

  1. Cudownie kochana, uwielbiam cię :D
    Jesteś najlepszą blogerką na caaalutkim świecie ! :**
    Trzymaj tak dalej i czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam tu z linka w Bravo, który dam dałaś xd
    Ale podoba mi się blog i zostanę na dłużej xx
    Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)