poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Back to school #3 HAUL

Witam wszystkich już raczej w ostatnim poście z serii Back to school. Dodaje go specjalnie 31 sierpnia, bo to ostatni dzień wakacji. Szczerze to nie odczuwam, że minęły już te wakacje. No, ale dobra. Zaczynajmy!
Najważniejszą rzeczą w tym poście, którą chcę wam pokazać jest plecak. Kupiłam go na allegro pod tym linkiem KLIK!  Kosztował 96zł. Jest bardzo pojemny z czego jestem bardzo zadowolona! Będę miała dużo miejsca na książki i nie będę musiała wszystkiego upychać. 

 Kolejną rzeczą z odzieży są buty, które kupiłam specjalnie do szkoły. Kupiłam je za ok. 30zł. Nie chciałam sobie kupować jakiś drogich butów. Prezentują się one tak:

 Zeszytów kupiłam sobie kilka, ponieważ niektóre zostawiam z tamtego roku. 

 Piórnik kupiłam pikowany tak jak plecak by pasował, zakupiłam go także na allegro KLIK
za 16zł. 
 No i teraz czas przejść do przyborów! Kocham chodzić na zakupy szkolne. Lubię kupować nowe kredki i długopisy. W tym roku też sobie kupiłam nowe przybory lecz linijkę i klej mam z tamtego roku. 


 Musialam zakupić nowe ołówki bo one zawsze mi się gubią i nie mam z tamtego roku. Zakupiłam 3 ołówki HB plus gumka i temperówka. Kosztowało to 2.60zł. 
Mam także  dużo kolorowych długopisów za 6zł, cienkopisy za ok 4zł, kredki ołówkowe 24 kolory co bardzo mi się podobają, ponieważ są też odcienie koloru co mi się na pewno przyda przy cieniowaniu. Kosztowały one 16.99zł. Flamastry o 2 grubościach za 7zł, 2 długopisy niebieskie za jeden zaplłaciłam 2.60zł no i teczka za która dałam 4zł. 
Chyba nic nie zapomniałam kupić, ale znając moją pamięć heh!
No i to tyle w tym poście! Do zobaczenia :) 

4 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się twoje buty i plecak sa idealne :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój post BTS.

    BirthofFashion883.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba piórnik i buty *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są świetne :)
    Robisz jeszcze outlines? Widziałam u jakiejś dziewczyny, że robiłaś i bardzo mi się spodobało :)
    obs/obs ? Jeśli tak to zacznij - tylko uczciwie :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)