środa, 12 sierpnia 2015

Back to school #1 Fryzury

Witam wszystkich w pierwszym "Back to school" w tym roku! Tym razem podzielę to na kilka części. Dzisiaj przygotowałam wam trzy proste fryzurki do zrobienia. Pierwszą fryzurą będzie znany każdemu mały koczek. Raczej każdy wie jak go zrobić, ale pomyślałam, czemu by go tu nie dać?
Taki zwykły trochę roztrzepany koczek, na szybko. Jeśli masz grzywkę radzę Ci ją spiąć lub związać, tak jak ja to zrobiłam, bo może się wplątać w kitkę, którą trzeba zrobić. Wiem, że niektórzy robią koka bez związywania włosów, ale na moich włosach to jest naprawdę nie możliwe. Następnie zakręciłam kitkę wokół gumki, a następnie związałam drugą gumką. Radze dobierać gumki w kolorze włosów. No i gotowe! Jako dodatek można wpiąć w koka np. kokardkę.
Drugą fryzurą będzie taki jakby pół koszyczek z kitką. Tutaj także radzę związać grzywkę, by nam się nie plątała. Bierzemy 2 pasma ( lub 3 jeżeli chcemy warkocza) z czubka głowy i zaczynamy wokół głowy zaplatać tak jak dobieranego, przekręcamy i dobieramy kolejne pasma włosów. Kiedy będziemy uważać, że już czas zakończyć naszą fryzurkę to związujemy włosy. No i jest gotowe!
Kolejna i ostatnia fryzura to taki zawijas. Tutaj także musimy zrobić kitkę tym razem na dole, może być z oku lub z tyłu. Następnie robimy dziurę nad gumką do włosów i musimy włożyć do niej naszą kitkę by się to zawinęło. To była najprostsza fryzura w tym poście.
To na tyle co miałam na dzisiaj przygotowane, widzimy się w kolejnym poście z serii Back to school! :)

1 komentarz:

  1. Ja wolę cieszyć się jeszcze wakacjami, a nie myśleć o szkole. Podoba mi się fryzura numer dwa :)

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)