środa, 10 grudnia 2014

♥ Troche o tolerancji i pierwszy snieg! ♥

Witam wszystkich. Myśleliście kiedyś o tym, jaki świat jest okrutny? Nie chodzi mi ogólnie o planetę tylko o ludzi żyjących na niej. Nie możesz żyć jak chcesz, nie możesz nic robić jak chcesz. Dlaczego? Bo boisz się, że inni Cię skrytykują. Nie ma w ogóle w tym sensu, no bo gdzie on jest? Zauważyliście to, że jest coraz więcej tych samych ponurych ludzi? Gdy wychodzę na miasto i przyglądam się ludziom z dnia na dzień jest coraz mniej uśmiechniętych ludzi! Ale dlaczego? Ponieważ nie mogą być sobą. Próbują się upodobnić do drugiej osoby. Nie rozumiem ludzi, którzy wyśmiewają się z drugiej osoby, niby czemu? Bo co? Bo jestem ruda? Bo jestem gruba? Bo jestem niska? Bo jestem wysoka? Bo mam piegi? Bo mam okulary? Bo mam aparat na zębach? Bo jestem z innego kraju? Bo lubię inny klub piłkarski? Bo jestem ubogi? No czemu? Może za niedługo ludzie będą się naśmiewać z tego, że masz o jednego włosa mniej na głowie, niż ktoś inny?

Każdy rodzi się inny, własnego rodzaju, oryginalny. To dlaczego mamy się zmieniać... Ludzie boją się tego, że ktoś ich skrytykuję. Pamiętam jeszcze czasy dzieciństwa, gdy się chciało być kimś innym, chciało się wyróżniać to dlaczego teraz chcesz być tak jak wszyscy inni i udawać osobę, która naprawdę nie jesteś i kryć w sobie siebie? Mam pewność, że nie byłoby tak, gdyby ludzie mieli tolerancje do innych osób. Nie wyzywali ich. No, ale niestety tak już jest, taki świat. Mam nadzieję, że to się kiedyś zmieni i ludzie będą tolerować inne osoby, bo w końcu to też ludzie i mają do tego prawo być takim jakim się chcę. Ile jest przypadków dziewczyn, które były chude, ale ludzie wyzywali je od grubasów, odchudzały się i doprowadzało to do anoreksji i gorzej. Nie rozumiem tego. Każdy się urodził taki jaki jest i nic tego nie zmieni, ale jest dzięki temu wspaniały tak jak inni. Po prostu trzeba akceptować siebie i innych ludzi.
Przechodząc do drugiego tematu, nareszcie pada u mnie śnieg! Zdjęcia robiłam z okna i dobrze nie widać, ale jednak pada! W tej chwili jest już więcej śniegu, bo trochę czasu minęło. Teraz to jest po prostu biało! Cieszę się bo poczułam jeszcze bardziej święta. Cieszę się ze śniegu i to bardzo, będzie trzeba wyjść i porobić zdjęcia, tyle na to czekałam!



 Zapraszam do komentowania i obserwowania! I dziękuje za ponad 100 obserwacji! Do zobaczenia :)

9 komentarzy:

  1. Fajny post! U mnie już jakiś czas temu spadł śnieg, ktorego i tak nie ma juz ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem osobą bardzo tolerancyjną i zasmuca mnie nietolerancja dzisiejszych ludzi. :) Ładny wygląd bloga i zdjęcia, ja kocham śnieg. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie skubany nie chce przyjść ;//
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :)
    http://robotkidreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Akceptacja innych jest bardzo wazna !

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dzisiaj rano było troszkę śniegu, ale wyszło słońce i nie ma po nim śladu :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie śniegu nie ma :C
    www.blowww.blog017.blogspot.com - zapraszam do obserwacji ♥g017.blogspot.com - zapraszam do obserwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę Cię powiadomić, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards! :)
    Po więcej informacji zapraszam tu:http://andzia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)