niedziela, 7 grudnia 2014

♥ Internetowa przyjazn - istnieje? ♥

Witam wszystkich.
Czy zastanawialiście się kiedyś, czy internetowa przyjaźń istnieje? A może sami jej doświadczyliście? Ja osobiście uważam, że taka przyjaźń istnieje. Nie chodzi mi o taką, że znasz się z kimś od lat i nagle ta osoba wyjeżdża i  macie możliwość widzieć się tylko przez internet, nie. Chodzi mi o taką przyjaźń, którą poznałeś w internecie i nigdy nie widziałeś tej osoby w życiu na własne oczy. Dużo ludzi ma pewnie z tym problem czy ta osoba istnieje naprawdę, a nie ktoś się podszywa pod nią. Można to łatwo sprawdzić nawet jeśli chcę się pogadać przez skypa, jeśli będzie miał włączoną kamerką będzie widać, że jest prawdziwa. Sama doświadczyłam dużo takich przyjaźni, ale nie koniecznie każda była prawdziwa. Zazwyczaj urywał się po prostu kontakt.

Jednak któregoś dnia w wakacje, już dokładnie nie pamiętam kiedy poznałam na facebooku dziewczynę, która stała się moją przyjaciółką. Poznałam ją dokładnie na fanpage dla koniarzy. To ja zaprosiłam ją do znajomych, ponieważ chciałam poznać innych koniarzy, bo niestety nie mam takich znajomych bliskich wokół siebie którzy podzielają ze mną pasję. Ona jest taką samą koniarą jaką ja jestem. Mamy więcej wspólnych rzeczy, których mogę wymieniać i wymieniać...Jest ode mnie młodsza o rok. Nie przeszkadza mi to i nie wiem dlaczego innym moim znajomym to przeszkadza i w ogóle nie zadają się z młodszymi, przecież wiek to tylko liczby. To też ludzie. A wy? Doświadczyliście takiej przyjaźni?


18 komentarzy:

  1. Takk ja również mam swoją internetową przyjaciółkę! Zapraszam na konkurs do siebie! http://muffinka-blog.blogspot.com/2014/12/konkurs-z-littlecookes94.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie doświadczyłam takiej przyjaźni :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwacja za obserwację? zacznij u mnie napsiz jak już :)



    http://modoy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś przyjaźniłam się z osobą przez internet.... niestety kontakt się urwał ;(
    Tobie życzę abyście jak najdłużej się przyjaźniły ;)
    Twoi znajomi nie powinni mieć nic do gadania ile lat ma twoja przyjaciółka ;D Sama mam bardzo dobry kontakt z osobami młodszymi od siebie :) A moje przyjaciółki są o rok ode mnie starsze i traktują mnie "normalnie" ;3

    Pozdrawiam :) malyelemenyzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to super, że poznałaś taką osobę! ja nie miałam okazji tego doświadczyć ;)
    ♡ zgłosisz się na konkurs? 3 osoby wygrywają :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz włosky *-*

    Obserwacja za obserwacje ? Jeśli tak to zacznij i napisz mi w kom :* http://shawty-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że taka przyjaźń jest jak najbardziej możliwa, sama mam taką koleżankę :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną taką znajomą i udało nam się nawet spotkać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja poznałam dużo koleżanek przez internet ;)

    KLIK KLIK ❄BLOG❄

    OdpowiedzUsuń
  10. \Mam kilka internetowych koleżanek :) ZAOBSERWOWAŁAM I LICZĘ NA UCZCIWY REWANŻ!

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam internetowej przyjaciółki ;) brakuje mi czasu nawet na zwykłe przyjaźnie :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, nie mam internetowej przyjaciółki ale bardzo chciałabym mieć :)

    Może wspólna obserwacja ? - ja już :)
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jedną internertową przyjaciółkę i jestem do niej w pełni przekonana ! :)
    Zapraszam do mnie i obserwuje :)
    http://agnieszka-aaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam trzy internetowe przyjaciółki, z jedną spotkałam się w te wakacje, była u mnie 2 tyg:) i najprawdopodobniej jadę do niej w ferie:) więc takie przyjaźnie moim zdaniem zdecydowanie istnieją.

    zapraszam na świąteczne giveaway z sheinside: http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mam 1 internetową przyjaciółkę i jednego przyjaciela <3 A moja najlepsza przyjaciółka z którą znam się od dziecka jest odemnie młodsza o 3 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Samotność w tych czasach to tylko wybór. Jest tyle portali gdzie można poznać fajnych ludzi. Sama poznałam męża na betania.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)