wtorek, 2 grudnia 2014

♥ Already Christmas? ♥

Cześć wszystkim!
Nadal nie mogę uwierzyć, ale jest już grudzień...Ten rok minął tak szybko! Przecież jaj dla mnie to mam wrażenie, że święta 2013 był z miesiąc temu! A tu już kolejne... Ale to nie znaczy, że się nie ciesze! Koooooocham święta! Wtedy jest mi miło, ciepło, czuję się w tym czasie bardzo dobrze. Lubię dostawać prezenty, ale lubię też je dawać. Teraz w poniedziałek będziemy mieć mikołajki klasowe. Co roku losujemy się na wzajem i znamy tylko płeć osoby. Ja wylosowałam dziewczynę i szczerze to nie mam pojęcia co kupić! Macie może jakieś pomysły? Teraz wam powiem o moim kolejnym prezentem, którego wczoraj dostałam. Ja go sama kupiłam ale pieniądze dała mi babcia, czyli można zaliczyć, że to prezent od niej.
Więc kupiłam konia! Heh ale nie prawdziwego... Kupiłam pluszaka konia!
Nazwałam go Stefan! Haha! Od razu gdy go zobaczyłam w sklepie zakochałam się w nim i powiedziałam, że będzie mój, no i mam. Kosztował 40zł i zostały mi jeszcze pieniądze więc mogę sobie coś kupić, podejrzewam, że to będzie jakiś ciuszek! Cieszycie się, że już niedługo święta?
Już nie mogę się doczekać ubierania choinki, robienia ozdób świątecznych, zakupy i wigilia! Ah!! Uwielbiam ten czas! A wy jak się przygotowujecie przed świętami? Jeszcze do tego po świętach zaraz będzie Sylwester! Tutaj to w ogóle jestem w raju! Hah! Wtedy jest zabawa! Świetna...
Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że post się spodobał. Zapraszam do komentowania i obserwowania :)

1 komentarz:

  1. Mi się śniło,ze ubierałam chionkę hahha :D
    też nie mogę doczekać się świąt, to taki magiczny czas <3

    obserwuję

    nicole-nikolaa.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)