niedziela, 19 października 2014

♥ Konkurs ♥


                           ♥ Czesc wszystkim! ♥
Juz jakis czas temu moja przyjaciolka dala mi propozycje bym zasponsorowala nagrode w konkursie na jej stronie " Nasza czterokopytna milosc". Ta nagroda mial byc portret konia. Zgodzilam sie dopiero dzisiaj no i narysowałam, przyjaciolka powiedziala ze bardzo sie jej podoba! Za pierwsze miejsce bede inne nagrody a to bedzie za drugie miejsce, dodam jeszcze mala niespodzianke! Wy tez mozecie wziac udzial w tym konkursie KLIKNIJ TUTAJ :). Konkurs bedzie ogloszony podobno w weekend wiec zapraszam!To na tyle w tym poscie, juz niedlugo pojawi sie nowy! :)

10 komentarzy:

  1. Ooo jejku jaki ladny rysunek! Masz talent! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rysunek. Popracuj jeszcze nad tym żeby tło nie było "brudne" od rozmazanego ołówka :)
    Poza tym ciekawy blog :D
    Zapraszam do mnie może coś Ci się spodoba http://szaloneczupiradlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny rysunek :) masz talent!

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny rysunek ♥

    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://dominica-s-f.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog i zdjęcia są piękne !

    Zapraszam do obserwacji. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie to bardzo dużo znaczy.
    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, że nie mogę zagłębić bardziej w temat, gdyż nie znam się na koniach. Ale jedyne co mogę stwierdzić, to to, że piękny rysunek, ale bardzo by się mu przydało większe podkoloryzowanie. Masz talent, ale zdecydowanie powinnaś nad nim trochę popracować.

    zapraszam do siebie ♥ ♥ ♥
    baxyxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny rysunek :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow przepiękny masz talent! :D powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu! :)

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie rysujesz!

    Może wspólna obserwacja?
    Jeśli tak napisz u mnie na blogu :)
    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)