piątek, 3 października 2014

♥ Coś czego jeszcze o mnie nie wiecie... I plaża! ♥

Cześć wszystkim!
Chciałam wam powiedzieć coś czego jeszcze nie wiecie o mnie... Interesuję się Japonią i jestem OTAKU! Uwielbiam anime i mangę . Też rysuję, a jak bym miała jak to bym też się przebierała...
Ale dobra pokaże wam mój jeden z rysunków :
Mi się podoba :3 A wy jak uważacie? Uwielbiam też słuchać japońskie piosenki! Ale też lubię posłuchać sobie melodii  z bajek anime. Tak oglądam te kreskówki, lubię je oglądać. A teraz drugim tematem będzie plaża. Byłam dziś nad morzem bo wiecie mieszkam bardzo blisko. No i pobawiłam się w fotografa i zrobiłam kilka fotek:


















Najbardziej podoba mi się ostatnie :3 No i na koniec postu dodam piosenkę dnia :) Dziś będzie to:
Mam nadzieję, że post się spodobał, zapraszam do komentowania i obserwowania! :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. Śliczny rysunek i cudne zdjęcia. Bardzo lubię tą piosenkę. Ładny wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak odpisz u mnie. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie rysujesz :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rysujesz! :)
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)