środa, 15 października 2014

♥ Jesień i co u mnie? ♥

Cześć wszystkim!
Tak wiem znowu dawno mnie nie było! Ale postaram to zmienić. Wiecie mam dużo nauki, prac domowych i do tego wchodzą jeszcze tańce! W piątek mam występ to może pojawią się jakieś zdjęcia. Więc tak chcę wam powiedzieć, że jestem wielką kaleką! W tym roku ciągle sobie robię jakąś krzywdę... Na początku miałam problem z kolanem, później kilkakrotnie palec , następnie problem z nadgarstkiem, a i jeszcze doliczyć ciągłe choroby no, a dzisiaj co mi mój komputerek sprawił mi za niespodziankę? Poraził mnie prądem! Chciałam podłączyć słuchawki i gdy już wkładałam wtyczkę nagle poraziło mnie, aż podskoczyłam z krzesła! No cóż najważniejsze, że nic poważnego mi się  nie stało! A teraz drugi temat. Mamy już jesień. Nie za bardzo się cieszę, ponieważ zbytnio nie lubię jesieni. Kojarzy mi się tylko z deszczem.


Na zdjęciach jesień jest piękna no, ale nie zawsze. Jak widzicie dodałam zdjęcia z internatu. Nie miałam okazji zrobić własnych bo jak mówiłam szkoła.. Ale w weekend postaram się zrobić własne zdjęcia!


Pocieszam się tym, że niedługo będzie zima! Lubię zimę sama nie wiem czemu. Wtedy tak jakoś dobrze się czuję. Noszę grube skarpetki i piję ciepłą herbatę. No i w moim mieście zawsze na ferie jest lodowisko! Zawsze chodzę i jeżdżę na łyżwach. No i na koniec pioseneczka:
 
Jeśli post wam się spodobał skomentujcie i obserwujcie! :) Będzie mi bardzo miło :)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)