wtorek, 7 kwietnia 2015

♥ Zniknęłam...Gdzie jestem? ♥

Witam wszystkich! Dawno mnie tu nie było.. Aż 4 miesiące. W ogóle nie miałam na nic czasu bo zajmowałam się szkoła. A gdy już miałam ten czas to mi się nic nie chciało bo chciałam odpocząć. Chyba mnie rozumiecie bo podejrzewam, że nie tylko ja tak miałam. W wolnym czasie robiłam sobie zdjęcia więc mam dla was składankę. Chciałabym dzisiaj poruszyć temat życia. Czy wam też ono działa na opak? Czy tylko ja jestem jedyną osobą.. Mam koleżankę która ma się przeprowadzić do innego kraju, a tego nie chce. Ja za to bym bardzo chciała wyjechać, ale ja nie mogę.
Niestety nie zmienie tego. Wierzę w to, że jeśli ma się w coś wielką nadzieję to sie kiedyś spełni! Wiem to na swoim przykładzie. Zawsze chciałam jeździć konno, miałam ogromną nadzieję, że moje marzenie się spełni. W końcu tak się stało. Więc radzę nie poddawać się ze swoimi marzeniami! Warto działać, wierzyć i mieć nadzieję. Może w końcu spełni sie te moje drugie marzenie by wyjechać za granicę. Warto spróbować! 
 Nie zawsze musi się to udać od razu, mi się udało po kilku latach. Wiem, że nie tylko mi nadzieja przyniosła to czego chciałam. Za pewne jest wiele ludzi, którym się udało. Czemu by nie być jednym z nich? Miejmy nadzieję i spełniajmy swoje pragnienia! A i trochę ze spóźnieniem: Wesołego jajka! :)
 

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z tobą, warto mieć marzenia, bo one się spełniają, potrzeba nawet kilku lat, ale się spełnią, jeśli tylko chcemy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)