niedziela, 25 stycznia 2015

♥ Dreams Come True ♥

Każdy z nas ma marzenia, na pewno, ale nie każdy je spełnia. Pytanie brzmi: dlaczego? Moim zdaniem to ludzie się boją. Boją się tego, że inni ich wyśmieją, będą hejtować za takie właśnie marzenia. Ty marzysz o tym by Twój ulubiony aktor, piosenkarz czy ktokolwiek Cię poznał zauważył i robisz wszystko by tak właśnie się stało, ale boisz się, że ktoś się o tym dowie i co będzie? Ktoś Cię wyśmieję, że lubisz ją czy jego...Ale jednak to jest Twój wybór, Twoje marzenia, a nie innych! Dlatego nie bój się spełniać swoich marzeń, bo możesz przez swój błąd uniknąć czegoś niezwykłego, szczęścia. Idź cały czas na przód i nie bój się życia.
Piszę to i myślę o sobie. Tak, mówię to wszystko na swojej podstawie. Zrobiłam w moim życiu wielki krok. Wielki krok na przód do spełnienia mojego marzenia. Nawet jeśli się ono nie spełni jestem szczęśliwa, że to zrobiłam, podjęłam to wyzwanie. Wiem, że mój wysiłek nie pójdzie na marne! I radzę wszystkim byście nie bali się spełniać marzeń, bo pamiętajcie marzenia się nie spełniają, je trzeba spełniać. Mam nadzieję, że uda mi się nawet jeśli będę czekała kilka miesięcy, wiem, że jednak to zrobiłam i nigdy, dosłownie nigdy nie zamierzam się poddawać.

3 komentarze:

  1. Ciekawy wpis! :) Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy
    http://modadookola.blogspot.com/
    Będzie nam miło jak zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczymy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog. Bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)


    zapraszam, mogę liczyć na twój komentarz ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/02/best-mistakes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Morze kocham <33 Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)