sobota, 17 października 2015

Jesienny TAG

Witam wszystkich na moim blogu oraz na pierwszym Tagu jesiennym! Długo zwlekałam nad napisaniem go, ale musiałam kupić potrzebne do tego rzeczy. Nadal wszystkich nie mam, bo po prostu nie znalazłam tego co chciałam. Na końcu tą  sprawę rozwinę. Jesień... jesień jest moją znienawidzoną porą roku. Naprawdę jej nie lubię. Na zdjęciach jest zawsze taka ładna, a jak spojrzę za okno to widzę tylko ciemne chmury, deszcz lub grad, wielkie kałuże, no i błoto. Aż nie chcę mi się nigdzie wychodzić tylko siedzieć w domu. By dostrzec piękno jesieni musiałoby chociaż trochę wyjść słońce zza chmur, a ja musiałabym znaleźć miejsce, gdzie jest pełno drzew. Niestety... Nie pamiętam już kiedy ostatni raz świeciło słońce.
No, ale dobra. Przygotowałam na dzisiaj kilka pytań dotyczące właśnie tej pory roku. Zaczerpnęłam je z internetu i dodałam jeden swój podpunkt.




1. Jaki jest twój ulubiony jesienny lakier?

 Nie mam ulubionego lakieru, ale jednak jest jeden, którego najczęściej używam. Ma odcień takiego ciemnego różu podchodzącego pod czerwień. Jest to lakier Yves Rocher.


2. Jaki jest twój ulubiony jesienny produkt do ust? 

Moim ulubionym produktem jest raczej pomadka Baby Lips. Bardzo dobrze nawilża usta, a przy jesieni jest mi to potrzebne, ponieważ bardzo pękają mi usta.


3. Jaka jest twoja ulubiona świeczka?

Nie mam ulubionej, jednak lubię bardzo zapach waniliowy, lekkiego cynamonu oraz lawendy. Mam tu takich kilka!


4. Jaki jest twój ulubiony perfum na jesień?

Używam wiele różnych perfum. Ciągle zmienia mi się gust co do zapachu. Kiedyś kochałam zapach mocnego cynamonu, a teraz go nie lubię, bo jest zaaa mocny! Bardziej lubię zapachy słodkie, delikatne i także świeże. A to jeden z moich perfum:



5. Jak wygląda jesień w miejscu, w którym żyjesz?

No i tak jak mówiłam na samym początku, u mnie jest jesień bardzo ponura. Ciągle pada deszcz, na niebie nie widać słońca tylko ciemne deszczowe chmury. Wszędzie błoto, kałuże... No i nie widzę tych ładnych żółtych oraz pomarańczowych liści...



6. Outfit na jesień.

No i tutaj mogę się rozwinąć. Tak jak mówiłam nie znalazłam jednej rzeczy do całego kompletu. Jest to szalik. Szukałam po całym mieście szalika całego czarnego lub białego. W każdym sklepie jednak był jakiś we wzorki co mnie bardzo denerwowało. Jednak na moich zakupach kupiłam sobie płaszcz, który mogę nosić i jesienią, ale także zimną. Jest bardzo ciepły! Od razu go pokochałam. Teraz w końcu nie marznę, a mi jest zawsze zimno, więc wieeeeeelki plus dla tego płaszczyka! Kupiłam także buty, ale je zamierzam pokazać w kolejnym poście czyli "Jesienny Haul ". A tak prezentuje się płaszcz:




No i to na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że się podobało. Do zobaczenia w kolejnym poście i życzę wam miłej jesieni :)  

8 komentarzy:

  1. Ten lakier jest przepiękny! Tak intensywny kolor!
    Mam 3 pomadki Baby Lips! równiez polecam! ;)

    Mogę prosić o głos? :)
    http://ddob.com/blogbook/id/4900/stay-positive-by-diana-konkurs-ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier super, mam podobny kolor i też bardzo lubię go używać:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam pomadki Baby Lips! Śliczny płaszczyk :)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tag
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    cudne zdj <3
    Zapraszam do mnie na rozdanie:) do wygrania 120 dolarów na zakupy do sklepu :)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro bywasz czasem w Ives Rocher, polecam też ich pomadki. Zwłaszcza tę orzechową; jest niedroga (niecałe 10 zł), dobrze nawilża i co najważniejsze, wcale się nie klei.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)