poniedziałek, 25 maja 2015

The rest is si­len­ce


Witam wszystkich na moim blogu. Dzisiaj przygotowałam post bardziej typu " co u mnie?". Chciałam wam opowiedzieć mój wczorajszy dzień i trochę dzisiejszego. Co mnie jeszcze czeka, gdy właśnie piszę ten post. Zacznijmy od 24.05.2015 roku czyli wczoraj, niedziela. Wczorajszego dnia wybrałam się na spacer do Darłówka, nad morze. Jeśli się idzie piechotą to mija około pół godziny, a ja szłam chyba z godzinę hihi! Szłam kanałem jak widać na zdjęciach. Gdy doszłam, poszłam się przejść bo całym mieście, pochodzić po namiotach. W jednym ze sklepów spodobała mi się bluzka i powiedziałam sobie, że jak będę już tu wracała to ją kupie. Tak się stało, że kompletnie o niej zapomniałam i koszulki nie mam. A była ona z małą Mi i śmiesznym napisem. Już nawet jedną taką mam.
A przypomniało mi się o tej bluzce, gdy już wracałam i jadłam loda...Nie będę ukrywać, że mam naprawdę dużą sklerozę hah. Przechodząc do dzisiejszego dnia, jak zwykle jak to w poniedziałek marnie wstałam z łóżka i poszłam do szkoły. Nie byłby to taki zły dzień, gdyby nie występ, który mam o 17. Strasznie się stresuję, jak zawsze. Nawet raz jak byłam w przedszkolu ze stresu trafiłam do szpitala. Pewnie dlatego się stresuję tak przy występach publicznych, ponieważ jestem strasznie nieśmiała. Eh, no cóż.
No i to na tyle z moich dwóch dni. Trzymajcie za mnie kciuki na tym występnie...Do zobaczenia! :)

1 komentarz:

  1. Prezentujesz sie cudownie. Bede trzymac kciuki :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy wasz komentarz! Gdy widzę, że pojawia się nowy od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)